Ср, 25.04.2018
Вітаємо Вас Гость
  ВІДДІЛ ОСВІТИ
  Селидівської міської ради
  Донецької області
Категорії розділу
Освітній дайджест
Новини дошкілля
Профспілковий вісник
Зі святом!
Наше опитування
Ваш рівень володіння комп'ютером
Всего ответов: 1267
Календар
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Годинник
Погода
Погода в Україні
Статистика
Головна » Статті » Освітній дайджест

Педагогічна майстерня «Родзинки педагогічної творчості»

Головною метою якої було ознайомлення з власними наробками та педагогічними знахідками, які використовують у роботі педагоги школи, вдосконалення педагогічної майстерності шляхом обміну досвідом.

Відкрила майстерню заступник директора з НВР Суханова І.В., яка зазначила, що реформування школи неможливе без якісного оновлення системи роботи з педагогічними кадрами. Сучасні умови вимагають такого вчителя, який може постійно вдосконалювати свою педагогічну майстерність, професійно зростати, вчитися, поповнювати свої знання. Не секрет, що часто серед кращих учителів вирізняються, в першу чергу, найбільш активні, енергійні, креативні педагоги, готові поділитися цікавими наробками з колегами. Так, Локошко Л.А., учитель початкових класів вищої категорії, учитель – методист провела тренінг «Прийоми ейдетики». Людмила Анатоліївна — одна з небагатьох творчих педагогічних особистостей, хто сприйняв нові ідеї педагогічної практики та втілює їх у свою повсякденну роботу. Їй вдалося поєднати типову шкільну програму із новим творчим підходом до викладання необхідних для учнів знань. Даний матеріал не підміняє типові педагогічні основи, а підсилює їх корисні та важливі складові.

Налескіна А.В., учитель початкових класів І кваліфікаційної категорії, ознайомила присутніх з інтерактивним прийомом «Ромашка Блума». З ентузіазмом вчителі перетворилися на учнів та з цікавістю виконували запропоновані завдання.

До школи приходить нове покоління дітей, які живуть у інформаційному, динамічному, емоційно напруженому середовищі. Інформаційні технології стають потужним багатофункціональним засобом, підвищують цікавість до навчання. Використання програм з ІКТ на уроках в початковій школі представила Воронкова Д.М., учитель інформатики.

Що таке біологічно адекватної технології (БАТ) технології розповіла Кулик Н.В., учитель української мови та літератури. Чим відрізняються біоадекватні уроки від звичайних? Ці уроки більш яскраві, цікаві, оригінальні, викликають радість і задоволення в учнів. Вони розвивають уяву, стимулюють до творчості. Релаксація заспокоює дітей, знижує небезпечну психологічну завантаженість. Атмосфера на уроках інша, дружня і тепла.

Про цікаву технологію «Кроссенс», яку використовує на уроках історії повідомила Манякіна Н.М., учитель вищої категорії, старший учитель. Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. В перекладі з англійської мови означає «перетин слів».

Під час розгадування кроссенса розвиваються комунікативні і регулятивні вміння; навички роботи з інформацією; підвищується допитливість і мотивація до вивчення предмету.

Використання інтерактивних методів у виховній роботі презентували класні керівники 5-Б та 6-А класу Байда Н.В., Дмитрієва Т.Л. Вправи «Дерево порозумінь», «Біла ворона», «Мотузочка», « Чарівна крамниця» та інші стануть у пригоді всім зацікавленим педагогам.

На засіданні педагогічної майстерні не залишилося байдужих. Кожен отримав те, за чим прийшов. Хтось позитивний настрій, спілкування з колегами, а хтось цінний досвід для поповнення власної методичної скарбнички!

 

Категорія: Освітній дайджест | Додав: Osvita (07.02.2018)
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]