Чт, 23.11.2017
Вітаємо Вас Гость
  ВІДДІЛ ОСВІТИ
  Селидівської міської ради
  Донецької області
Наше опитування
Ваш рівень володіння комп'ютером
Всего ответов: 1257
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Годинник
Погода
Погода в Україні
Статистика

 

МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ  ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ

«Сучасні форми та методи організації корекційного процесу»

Логоритміка - система фізичних вправ, побудована на зв'язку слова, рухів, музики й нерозривно пов'язана з музичним вихованням. Ґрунтується на системі так званого «Ритмічного виховання», яке заснував на початку ХХ століття швейцарський педагог і музикант Еміль Жак Далькроз, в основу якого покладено вираження музики за допомогою рухів тіла.

Головна мета занять з логоритміки - подолання мовленнєвих порушень шляхом розвитку, виховання й корекції рухової сфери дітей у взаємодії слова з музикою та рухами, а також формування в дітей світоглядних, творчодіяльнісних і комунікативних компетентностей.

Завдання логоритмічних занять:

  • активізація вищої психічної діяльності через розвиток усіх видів уваги (слухової, зорової);
  • збільшення обсягу пам'яті;
  • розвиток зорового та слухового сприймання, тактильно-кінестетичних і кістково-м'язових відчуттів, відчуття ритму та слухомоторної координації;
  • формування рухових, рухомовленнєвих і загальних мовленнєвих навичок (дихання, темп, ритм, виразність);
  • збагачення та активізація словникового запасу;
  • формування зв'язного мовлення на такому рівні, щоб дитина мала змогу засвоювати граматичні конструкції речі, прийоми словотворення та словозаміни за аналогією, використовуючи власний досвід.

 

«Логоритміка як один із засобів корекції мовлення дітей»

 

З досвіду роботи вчителів-логопедів ДНЗ № 42 «Мальвіна» Чернопєнєвої І.В. та Чечети О.В.

 

 

ВІРТУАЛЬНА МЕТОДИЧНА ЛАБОРАТОРІЯ
ВЧИТЕЛІВ-ЛОГОПЕДІВ >>