Вт, 17.10.2017
Вітаємо Вас Гость
  ВІДДІЛ ОСВІТИ
  Селидівської міської ради
  Донецької області
Наше опитування
Ваш рівень володіння комп'ютером
Всего ответов: 1253
Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Годинник
Погода
Погода в Україні
Статистика
Працюємо разом
Дистанційне заняття Школи резерву «Мій шанс»

квітень 2016

Шановні колеги!
Запрошуємо прийняти участь у занятті
Школи резерву
«Мій шанс»
на посаду заступника директора з навчально-виховної роботи
Тема: «Умови розвитку творчої особистості. Особистісні проблеми обдарованих дітей»

Мета: Вивищення питань, що характеризують створення умов розвитку обдарованих та здібних дітей. Зосередження уваги на уміння виконувати інтелектуальну роботу: думати, аналізувати, зіставляти факти. Окреслення соціально-психологічних проблем обдарованої та здібної дитини та шляхів їх вирішення. Зосередження уваги педагогів на окреслення тієї логіки навчально-виховної діяльності педагогічних колективів, яка спрямована на розвиток потенційної обдарованості кожного учня.
Форма проведення: дистанційне заняття
Методичний консалтинг: завідувач міського методичного кабінету Панасенко В.В.
Інформаційно-технічна підтримка: методист з ІКТ Тарасенко Н.С.
Веб-ресурси: сайт відділу освіти
ПЛАН РОБОТИ

І. Заповнення реєстраційної анкети.  

ІІ. Опрацювання теоретичного матеріалу.
ІІІ. Практикум.

 

 

ТЕОРЕТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ
 

Ні для кого не є секретом, що рушійна сила розвитку суспільства – це талановиті, обдаровані спеціалісти. На жаль, за свідченням статистики лише більше 2% від числа населення є висококваліфікованими креативними фахівцями, які працюють на інноваційний розвиток країни. Тому система роботи з підготовки високопрофесійних спеціалістів, починаючи з раннього віку, має неабияке значення.

Дітей, стверджують нові науки, не спрямованих до обдарованості, не народжується, оскільки кожний, хто приходить у цей світ, несе свою відому в науці внутрішньоінтенційну спрямованість – своєрідну зернинку таланту, яка за умови свого «проростання» дарує людині відчуття щастя і повноти її життя.

Обдаровані та здібні діти… Хто вони? Це завжди успішні, чи навпаки, проблемні діти. Як допомогти вирішувати соціально-педагогічні проблеми обдарованим дітям? Як вчителю впоратися з цим «органічним винятком» у загальній масі учнів? Як підтримати стадію «проростання» тієї зернинки, таланту та здібностей? Як не нашкодити?

Спробуємо, ознайомившись з поданою інформацію, дати відповідь на поставлені питання практичної роботи.

1. Тезаурус до темиЧитати  
 
2. Шкільні проблеми обдарованих дітей Читати
 
 

ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Завантажити бланк завдання >>

Виконане практичне завдання надіслати до 20.04.2016 на електронну адресу mmk2008@meta.ua (тему листа вказати «Школа резерву»).

Сподіваємось на плідну співпрацю та своєчасне реагування!
Переглядів: 267 | Додав: Osvita