Вт, 22.08.2017
Вітаємо Вас Гость
  ВІДДІЛ ОСВІТИ
  Селидівської міської ради
  Донецької області
Наше опитування
Ваш рівень володіння комп'ютером
Всего ответов: 1250
Календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Святковий календар. Спілкуємося українською мовою
Годинник
Погода
Погода в Україні
Статистика
Працюємо разом
ДПДС «Якість викладання навчальних предметів як умова реалізації державних стандартів» Заняття 1
21.03.2013

Тема:
«Якість викладання навчальних предметів
як умова реалізації державних стандартів»


Заняття 1

Форма проведення: дистанційний семінар

Веб-ресурси:
  • сайт відділу освіти

План роботи семінару:

1) заповнення реєстраційної анкети учасника;

2) ознайомлення з теоретичним матеріалом;

3) виконання практичного завдання.



Консультативно-методичний супровід:


суспільно-гуманітарний цикл
  • Суханова І.В., методист з НВР
  • Кучук Р.І., методист з бібфондів

природничо-математичний цикл
  • Щелконогова Т.О., методист з НВР

Інформаційно-технічна підтримка:
Тарасенко Н.С., методист з ІКТ

Запрошуємо до участі у семінарі вчителів
суспільно-гуманітарного та природничо-математичного циклів!



1) Реєстраційна анкета учасника ДПДС
Заповнити>>

2) Теоретичний матеріал
 
Як впевнено почуває себе на уроці добре підготовлений учитель, постійно готовий до будь-яких несподіванок, як спокійно і безпомилково діє він навіть у найнапруженіших ситуаціях. У чому ж секрети професіоналізму такого педагога? У підготовці до уроку. Без досконалого, науково обґрунтованого проектування навчальних занять марно сподіватися піднести учнівську й учительську працю на якісно новий рівень.
Шкільні будні переконують: перевагу на уроці завжди має той учитель, який ретельно розрахував урок, передбачив запобіжні варіанти, намітив гнучку стратегію керування. А той, хто полінувався або не зумів цього зробити, опиняється у складних ситуаціях, розплачується низькою якістю уроку. Навіть майстерність не врятує погано розроблений урок. Які б чудеса винахідливості не демонстрував на ньому учитель, він не в змозі спрямувати в бажане русло розвиток ситуації, що вийшла з-під його контролю внаслідок непродуманих дій.
Сучасний якісний й ефективний урок – це урок добре підготовлений, ретельно розрахований відповідно до поставленої мети й наявних можливостей.
Читати далі (завантажити матеріал)>>

3) Практичне завдання


Дайте відповіді на питання:

1. Від чого залежить якість навчального процесу?
2. Які фактори впливають на ефективність уроку?
3. Назвіть причини низької ефективності уроку.
4. Якою повинна бути оптимальна тривалість підготовки, щоб якість уроку була високою?
5. Поясніть вислів В.О.Сухомлинського:
«…Без передбачення й наукового розрахунку педагогіка схожа на знахарство, а вчитель, який не хоче або не вміє розраховувати – на неграмотну няньку».

Відповіді надсилати до 29.03.2013 на електронну адресу insite555@gmail.com (тему листа вказати «Дистанційний семінар»).


Дякуємо за співпрацю!
Переглядів: 582 | Додав: Osvita